ادامه ماجراهای مسابقات پلی آف لیگ برتر فوتسال بانوان، سرپرست ملی حفاری: تابع وزارت نفت هستیم و بازی نمی کنیم

به گزارش بانیما، در شرایطی که سازمان لیگ فوتسال اصرار به برگزاری مرحله پلی آف لیگ برتر فوتسال بانوان دارد، تیم های ملی حفاری و سایپا معتقد هستند که مسابقات نباید برگزار شود.

ادامه ماجراهای مسابقات پلی آف لیگ برتر فوتسال بانوان، سرپرست ملی حفاری: تابع وزارت نفت هستیم و بازی نمی کنیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در حالی که شرایط شهرهای ایران به دلیل شیوع ویروس کرونا بدتر می شود، تیم های فوتسال بانوان مس رفسنجان و هیئت خراسان رضوی از بازیکنان شان تست کرونا گرفته و تمرینات شان را آغاز می کنند، اما ملی حفاری اهواز و سایپا برگزاری اردو و مسابقات را منوط به سفید شدن شرایط شهرهای شان دانستند. این در حالی است که سازمان لیگ برای برگزاری اردو و مسابقات اصرار می کند.

برگزار شدن مسابقات مرحله پلی آف لیگ برتر فوتسال از مدت ها قبل مطرح شده که مخالفانی نیز داشته است. ابتدا سازمان لیگ فوتسال زمان برگزاری مسابقات را اواسط تیرماه اظهار داشت که به دلیل مخالفت تیم های ملی حفاری و سایپا، شهرزاد نصیری مسئول مسابقات بانوان سازمان لیگ فوتسال تصمیم گرفت جلسه ای با حضور کنندگان باشگاه ها برگزار کند تا رای نهایی مبنی بر برگزاری یا عدم برگزاری مسابقات صادر شود. در پایان این جلسه مدیرعامل باشگاه ملی حفاری اهواز به برگزار شدن لیگ رضایت داد، اما از نحوه برخورد پریا چکانی سرپرست تیم سایپا که گفت هنوز شرایط تیم ما در لیگ تعیین نیست و فعلا مصاحبه نمی کنم، مخالفت این تیم نیز هویدا شد.

نصیری مسئول مسابقات بانوان سازمان لیگ فوتسال در پایان این جلسه به خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: کنندگان باشگاه ها موافقت خود را برای ادامه لیگ برتر اظهار داشتند و قرار است پس از مکاتبه کتبی و دریافت مجوز از معاون ورزش توسعه قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، از شهرهای میزبان برای برگزاری تمرینات و مسابقات استعلام گرفته شود که شرایط برای برگزاری هر چهار تیم یکسان باشد.

سازمان لیگ پس از گذشت نزدیک به 20 روز از برگزاری جلسه اظهار داشت که تمرینات از روز شنبه 14 تیرماه و مسابقات نیز سوم مردادماه آغاز خواهد شد. نکته ای که باید به آن توجه شود، بدتر شدن شرایط شهرهای ایران به دلیل شیوع ویروس کرونا است. از زمان برگزاری جلسه سازمان لیگ فوتسال با کنندگان چهار باشگاه راه یافته به مرحله پلی آف نه تنها شرایط خوزستان بهتر نشده، بلکه خراسان رضوی در شرایط قرمز قرار گرفته و تهران و کرمان نیز در شرایط هشدار هستند. سوال مهم این است که چطور این تصمیم گرفته شده است؟ اگر قرار بود مسابقه ای برگزار شود، چرا همان 20 روز گذشته که شرایط بهتر بود، برگزار نشد؟

نکته دیگر صحبت های زیبا بارانی سرمربی تیم ملی حفاری است که پس از این تصمیم سازمان لیگ گفت: با دستور وزارت نفت همه سالن های ورزشی و رستوران ها و هتل ها به دلیل شیوع ویروس کرونا بسته هستند و مدیرعامل شرکت ملی حفاری پیگیر دریافت سالن ورزشی برای تمرینات بازیکنان است. وی همچنین به خبرنگار خبرنگاران گفت که بازیکنان روز شنبه به باشگاه آمده و تمرینات از روز یکشنبه آغاز می شود، اما با گذشت دو روز، منیژه زیبا سرپرست تیم اظهار داشت که به هیچ یک از بازیکنان گفته نشده که برای تمرینات به اهواز بروند.

منیژه زیبا در این باره به خبرنگاران گفت: از آنجایی که تیم ما تحت نظارت وزارت نفت است، بنابراین تابع دستورات این وزارتخانه هستیم. وزارت نفت هم به دلیل شیوع ویروس کرونا دستورالعملی را ارسال کرده که هیچ شرکتی در خوزستان حق بازگشایی سالن ها و خوابگاه ها و رستوران ها را ندارد و در صورتجلسه ای هم که سازمان لیگ فوتسال از ما گرفت، اعلام شد تا سفید شدن شرایط خوزستان، بازی ها انجام نمی شود، حالا نمی دانم چطور صورتجلسه عوض شد؟!

سرپرست تیم فوتسال ملی حفاری درباره صحبت های سرمربی این تیم گفت: مدیرعامل ما پیگیر دریافت مجوز تمرینات از وزارت نفت بود. حتی تیم های فوتبال آقایان خوزستان هم اجازه تمرین ندارند و مدیرعامل شرکت ملی حفاری هم روز گذشته مصاحبه کرد که تابع دستور وزارت نفت هستیم. ما گفتیم فعلا بازی نمی کنیم.

وی ادامه داد: سایپا هم نامه ای نوشته که تا سفید نشدن شرایط تهران بازی نمی کند. ما چهار سال قهرمان شدیم و مگر جام باشگاه های آسیا داریم؟ وقتی به جایی اعزام نمی شویم چه اصراری دارند که باید قهرمان لیگ برتر فوتسال بانوان تعیین شود؟

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 10636

به "ادامه ماجراهای مسابقات پلی آف لیگ برتر فوتسال بانوان، سرپرست ملی حفاری: تابع وزارت نفت هستیم و بازی نمی کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه ماجراهای مسابقات پلی آف لیگ برتر فوتسال بانوان، سرپرست ملی حفاری: تابع وزارت نفت هستیم و بازی نمی کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید