استقلال استرس داشت و پرسپولیس تمرکز، کار غلامپور خیلی بد بود

به گزارش بانیما، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال پیروز شد با یک گل استقلال را شکست بدهد و به صدر جدول لیگ صعود کند.

استقلال استرس داشت و پرسپولیس تمرکز، کار غلامپور خیلی بد بود

حمید درخشان سرمربی پیشین پرسپولیس درباره این مسابقه به خبرنگاران، گفت: به خاطر حساسیت دربی، بازی این طور شده بود. دو تیم به هم نزدیک بودند. اگر استقلال برنده می شد، شرایط جدول فرق می کرد. از همان اول بازی، استقلال استرس داشت و همین مسئله باعث درگیری شد.

وی ادامه داد: اینکه در فوتبال فقط ادعا داشته باشیم کافی نیست و باید مسائل فنی را هم توسعه بدهیم. اینکه با حرف و داد و بیداد داور را تحت فشار قرار بدهیم به فوتبال کمک نمی کند. هر تیم بهتر بازی کند و شرایط را تحت کنترل داشته باشد، پیروز تر است.

سرمربی پیشین پرسپولیس تاکید کرد: پرسپولیس باتجربه تر عمل کرد و تقریباً ضعفی نداشت. نقطه قوت پرسپولیس هر سه خط بود و با تمرکز بالاتر از استقلال بازی را تمام کرد. به نظرم پرسپولیس تحت تاثیر مسائل استقلال قرار نگرفت و به خوبی بعد از گل، بازی را کنترل کرد.

درخشان با انتقاد از رفتار بهزاد غلامپور مربی دروازه بان های استقلال و ورودش به درگیری های اواخر مسابقه گفت: کار غلامپور بد بود. کادر مربیان باید بازیکنان خودشان را کنترل کنند نه اینکه وارد درگیری شوند. کریم باقری هم دوباره مجبور شد وسط زمین برود و بازیکنان را جدا کند. در فوتبال حرفه ای این کارها نادر است. همیشه کریم باید وارد درگیری ها شود و این برای فوتبال حرفه ای خوب نیست.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 15743

به "استقلال استرس داشت و پرسپولیس تمرکز، کار غلامپور خیلی بد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال استرس داشت و پرسپولیس تمرکز، کار غلامپور خیلی بد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید