امضای موافقت نامه همکاری بین معاونت امور زنان و خانواده و آموزش و پرورش

به گزارش بانیما، تهران (پانا) - با حضور معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده و وزیر آموزش و پرورش، آئین امضای موافقت نامه همکاری بین معاونت امور زنان و خانواده و وزارت آموزش و پرورش برگزار گردید.

امضای موافقت نامه همکاری بین معاونت امور زنان و خانواده و آموزش و پرورش

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، صبح امروز، با حضور معصومه ابتکار و محسن حاجی میرزایی، در آئینی که در ساختمان معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری برگزار گردید، موافقت نامه همکاری با هدف حمایت از برنامه های آموزشی و طرح های فرهنگی، بین معاونت امور زنان و خانواده و وزارت آموزش و پرورش به امضا رسید.

بر این اساس؛ توسعه مستمر شایستگی ها و توانمندی های مربیان مدارس دخترانه، ارتقای سلامت روانی-اجتماعی مربیان و دانش آموزان و رشد مهارت های پرو شی مربیان مدارس در راستای پرورش نسلی سالم و بانشاط از اهداف کیفی و برگزاری کارگاه آموزشی برای بیش از 33هزار و 600 نفر از مربیان مدارس دخترانه، از اهداف کمی این موافقت نامه است.

لازم به ذکر است؛ این توافق نامه در راستای ماده 11قانون برنامه ششم توسعه و اجرای سیاست های کلی جمعیت مبنی بر تحکیم بنیان خانواده با اصلاح و تکمیل آموزش عمومی در باره اصالت کانون خانواده و فرزند پروری با تأکید بر آموزش مهارت های زندگی و ارتباطی تنظیم و اجرایی می گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 16233

به "امضای موافقت نامه همکاری بین معاونت امور زنان و خانواده و آموزش و پرورش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امضای موافقت نامه همکاری بین معاونت امور زنان و خانواده و آموزش و پرورش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید