برخی از کادر درمانی بیش از یک ماه در قرنطینه هستند، می توانیم این بیماری راشکست دهیم

به گزارش بانیما، مسئول دفتر بهبود کیفیت بیمارستان مسیح دانشوری گفت: کادر درمانی بیمارستان مسیح دانشوری از ابتدا در خط مقدم مبارزه با کرونا بودند و این جهاد همچنان ادامه دارد.

برخی از کادر درمانی بیش از یک ماه در قرنطینه هستند، می توانیم این بیماری راشکست دهیم

الهام قازانچایی در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان گروه اجتماعی خبرگزاری خبرنگاران، در مورد عملکرد بیمارستان مسیح دانشوری در مقابله با کرونا گفت: از ابتدای اسفندماه 98 تمام کادر درمانی بیمارستان مسیح دانشوری در خط مقدم مبارزه با کرونا بودند و به صورت فعال مشغول خدمت رسانی به بیماران مبتلا به کووید-19 هستند و این موضوع همچنان ادامه دارد.

وی افزود: بعضی از کادر درمانی بیمارستان مسیح دانشوری بیش از یک ماه است که خودشان را قرنطینه کردند و سعی می کنند با خانواده خود تماس فیزیکی نداشته باشند؛ لذا این موضوع نیازمند همکاری مردم است تا زودتر بتوانیم مانع پیشرفت این بیماری بشویم.

مسئول دفتر بهبود کیفیت بیمارستان مسیح دانشوری در مورد امکانات بهداشتی این بیمارستان بیان نمود: سعی کردیم از ابتدا شیوع این بیماری تمام امکانات را فراهم کنیم تا کادر درمانی هیچگونه کمبودی از نظر امکانات بهداشتی نداشته باشند.

قازانچایی در مورد اینکه بعضی از کادر درمانی بیمارستان عید امسال در کنار خانواده خود نبودند بیان نمود: در کنار خانواده بودن لذت بخش است؛ اما امسال شرایط جور دیگری رقم خورده و بعضی از کادر درمانی نمی توانند در کنار خانواده خود باشند زیرا ممکن است ناقل باشند که خطرناک است.

وی شرح داد: در خانه ماندن یکی از کارهایی است که مردم می توانند در راستای کمک به کادر درمانی انجام دهند، امیدوارم مردم با در خانه ماند به کادر درمانی وپزشکی کمک کنند تا بتوانیم این بیماری راشکست دهیم.

انتهای پیام/4076/

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 8515

به "برخی از کادر درمانی بیش از یک ماه در قرنطینه هستند، می توانیم این بیماری راشکست دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برخی از کادر درمانی بیش از یک ماه در قرنطینه هستند، می توانیم این بیماری راشکست دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید