تصمیم نهایی مجیدی درباره خرید مهاجم سابق لسترسیتی

به گزارش بانیما، حضور مارکو فوتاکس مهاجم مجارستانی در استقلال منتفی شد و حالا آبی ها در پی جذب گزینه دیگری هستند.

تصمیم نهایی مجیدی درباره خرید مهاجم سابق لسترسیتی

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، مارکو فوتاکس مهاجم 31 ساله و مجارستانی سابق لسترسیتی، یکی از گزینه های اصلی فرهاد مجیدی برای حضور در جمع آبی های مرکز بود. استقلال پس از جدایی شیخ دیاباته و مهدی قایدی، برای حضور قدرتمند در لیگ بعدی نیازمند جذب بازیکن در پست های هجومی است و طی هفته های گذشته هم مذاکرات برای جذب چند عنصر در فاز تهاجمی از جمله مارکو فوتاکس شروع شد اما در نهایت طرفین به توافق دست پیدا نکردند.

پیشنهاد اولیه استقلال به این بازیکن مبلغ 250 هزار دلار بود اما فوتاکس و مدیربرنامه های او سعی داشتند تا با قراردادی 400 هزار دلاری با مدیران این تیم به توافق دست پیدا نمایند اما از نظر فرهاد مجیدی و باشگاه استقلال، این بازیکن ارزش سرمایه گذاری 400 هزار دلاری را نداشته و به همین علت از جذب او منصرف شدند.

یکی دیگر از مسائلی که باعث شد فوتاکس با استقلالی ها به توافق نهایی دست پیدا نکند، مسائل در پرداخت مالیات این بازیکن بوده است. طبق مصوبه سازمان بازرسی، پرداخت مالیات قراردادهای نو به عهده خود بازیکن است و باشگاه ها حق پرداخت مالیات را ندارند اما فوتاکس و مدیربرنامه های او زیر بار این قانون نرفته و در نهایت طرفین به توافق دست پیدا نکردند.

به هر شکل فوتاکس که تجربه حضور در تیم های نظیر لسترسیتی، هایدوک اسپلیت، وردربرمن، بلکپول و … را در کارنامه داشت، با مدیران استقلال به توافق نهایی دست پیدا نکرد و در نتیجه حضور او در جمع شاگردان مجیدی منتفی شد. آبی ها قصد دارند مذاکراتشان را با سایر گزینه ها پیش ببرند تا بازیکنان مورد نظر مجیدی را جذب نمایند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 17677

به "تصمیم نهایی مجیدی درباره خرید مهاجم سابق لسترسیتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصمیم نهایی مجیدی درباره خرید مهاجم سابق لسترسیتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید