ثبت بیش از 13 میلیون تردد در محورهای مواصلاتی حوزه شمال سیستان و بلوچستان

به گزارش بانیما، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از ثبت 13 میلیون و 386 هزار و 588 تردد در شش ماهه نخست سال جاری در محورهای مواصلاتی حوزه شمال این استان اطلاع داد که نسبت به مدت مشابه سال قبل ، افزایش13 درصدی را نشان می دهد.

ثبت بیش از 13 میلیون تردد در محورهای مواصلاتی حوزه شمال سیستان و بلوچستان

ایوب کرد در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های خبرنگاران از زاهدان ، گفت: از ثبت 13 میلیون و 386 هزار و 588 تردد در شش ماهه نخست امسال در محورهای مواصلاتی حوزه شمال این استان اطلاع داد که نسبت به مدت مشابه سال قبل ، افزایش13 درصدی نشان می دهد.

کرد اضافه کرد: این اندازه تردد به وسیله 38 دستگاه تردد تعداد در محورهای مواصلاتی شمال استان ثبت شده است .

وی پرترددترین محورهای مواصلاتی حوزه شمال این استان را به ترتیب محورهای هیرمند - زابل , خاش - زاهدان , زابل - هیرمند و سه راهی دشتک - زاهدان خاطرنشان کرد.

کرد با اشاره به اینکه هوشمند سازی جاده ها از جمله برنامه های مهم این اداره کل محسوب می گردد و امروزه یکی از مباحث مهم در حمل و نقل جاده ای، توجه به سیستم های هوشمند حمل و نقل است که با هدف افزایش ایمنی، سهولت جا به جایی، امنیت و کارایی، صرفه جویی در هزینه سفر ناشی از کاهش زمان سفر و مصرف انرژی، انجام می گردد گفت : 12سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور در محورهای مواصلاتی حوزه شمال استان به بهره برداری رسیده و برنامه ریزی شده است که تا سرانجام سالجاری تعداد10سامانه دیگر هم نصب و به بهره برداری برسد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان با اشاره ابزارهای ارتباطی شهروندان با این اداره کل شامل تلفن گویای 141، درگاه اینترنتی141.ir ونرم افزار موبایلی 141 جهت اطلاع از آخرین شرایط ترافیکی محورهای مواصلاتی، شرایط آب و هوایی، انسداد و رخدادهای جاده ای و شکایات مردمی و نقدها و پیشنهادت با تلفن 141, اضافه کرد: در شش ماهه امسال 68 هزار و 156 تماس تلفنی در سامانه 141 استانی به ثبت رسیده است .

ع

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 17532

به "ثبت بیش از 13 میلیون تردد در محورهای مواصلاتی حوزه شمال سیستان و بلوچستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت بیش از 13 میلیون تردد در محورهای مواصلاتی حوزه شمال سیستان و بلوچستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید