حضور وزرا در شهرستان جم دستاوردهای خوبی داشته است

به گزارش بانیما، به گزارش خبرنگاران، محمد حسینی عصر یکشنبه در آیین افتتاح و کلنگ زنی پروژه های عمرانی جم با حضور استاندار بوشهر گفت: از ابتدای سال 97 به طور میانگین هر ماه یکبار استاندار بوشهر به جم سفر نموده که دستاوردهای خوبی هم برای شهرستان داشته است.

حضور وزرا در شهرستان جم دستاوردهای خوبی داشته است

وی خاطر نشان کرد: پروژه راه جم فیروزآباد با 31 کیلومتر و اعتبار 53 میلیارد تومان با حمایت استاندار بوشهر و پیگیری نماینده مجلس به مناقصه رفته است.

حسینی با بیان اینکه با حضور وزیر کار وقت تفاهم نامه احداث مجموعه ورزشی کارگری شهرستان امضا شد، گفت: امروز این پروژه مقدمات اجرا را طی می نماید.

نماینده عالی دولت در شهرستان جم توضیح داد: با حضور وزیر نیرو خط انتقال سد باغان با اعتبار 60 میلیارد تومان از طریق وزارت نفت اجرایی شد که گامی مهم در تکمیل پروژه سد باغان است.

وی با بیان اینکه در روزهای گذشته با دعوت نماینده مجلس وزیر ارتباطات به جم سفر کرد اضافه کرد: دستاورد این سفر برطرف مشکلات مخابراتی جم است که در حوزه تلفن همراه، پوشش آنتن دهی تلفن همراه از 75 درصد به 90 درصد می رسد.

فرمانداز جم تاکید نمود: یکی از عوامل مهم در نشاط مردم شهرستان جم از پیر و جوان، تیم پارس جنوبی جم است که با تدابیر استاندار بوشهر، موانع مالی پارس جم برای آغاز فصل جدید لیگ برتر برطرف گردد و امیدواریم با نگاه ویژه استاندار و نماینده مجلس، این نشاط عمومی تداوم یابد.

حسینی توضیح داد: اتوبان جم سیراف به طول 25 کیلومتر با مشکلات زیادی چون نشست و ریزش و روشنایی روبرو است که برای برطرف این مشکلات به اعتبارات ملی احتیاج است و انتظار داریم معاون وزیر راه در این زمینه مساعدت لازم را انجام دهد.

فرماندار جم بیان نمود: فاز اول پروژه جاده جم- پالایشگاه با اعتبار وزارت نفت در شرف بهره برداری است و فاز دوم پروژه تامین اعتبار گردیده که به زودی اجرا می گردد.

وی خاطر نشان کرد: با وجود تقاطع پر خطر روستای چاهه در مسیر اتوبان جم- سیراف از معضلات جدی شهرستان و دغدغه مهم مردم و شوراهاست که امیدواریم با نگاه ویژه وزارت راه هر چه سریع تر اجرایی گردد.

چین: چین از اون کشورهایی هست که حتما یکبار هم شده باید در زندگیتون به اونجا سفر کنید

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 279

به "حضور وزرا در شهرستان جم دستاوردهای خوبی داشته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور وزرا در شهرستان جم دستاوردهای خوبی داشته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید