خبرنگاران برگزاری مسابقات دو و میدانی و اتومبیلرانی در آستارا

به گزارش بانیما، آستارا - خبرنگاران - مسابقات دو و میدانی بانوان و اتومبیلرانی و موتورسواری آقایان با هدف ترویج این رشته های ورزشی در آستارا، با رعایت پروتکل های بهداشتی برای جلوگیری از شیوع کرونا برگزار گردید.

خبرنگاران برگزاری مسابقات دو و میدانی و اتومبیلرانی در آستارا

به گزارش خبرنگار خبرنگاران رئیس اداره ورزش و جوانان آستارا روز یکشنبه در استادیوم وحدت این شهرستان گفت: امروز نخستین مسابقات دو و میدانی بانوان با همکاری باشگاه فرهنگی ورزشی پاتریس با شرکت 20 بانوی جوان و بزرگسال در ماده های 100 و 150 متر دور میدان برگزار گشت و در رده سنی بزرگسالان خدیجه سفالی، شعله حضرتی و خاور عرفانی به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

وحید خاصی پور اضافه نمود: در رده سنی جوانان هم زهرا شهبازی، زهرا آسایش و کیمیا زرجو به ترتیب در صندلی های اول تا سوم ایستادند و به نفرات برتر لوح تقدیر و جوایزی اهدا شد.

رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی آستارا نیز در همایش موتورسواری در بلوار سفیر امید گفت: این برنامه با همکاری فرمانداری، اداره ورزش و جوانان و نیروی انتظامی با شرکت 50 اتومبیلران و 30 موتورسوار حرفه ای از آستارا با خودروهای کلاسیک، اسپورت، آفرود و موتورسیکلت های مختلف برگزار گشت.

اصغر اکسیر اضافه نمود: هیات موتورسواری و اتومبیلرانی آستارا 70 عضو دارد و اتومبیلرانی و موتورسواری به عنوان یکی از پنج رشته پر مخاطب کشور، نوجوانان و جوانان زیادی را جذب نموده و حمایت مادی و معنوی مسئولان در ترویج آن، سرمایه گذاری در حفظ جوانان از ناهنجاری های اجتماعی محسوب می گردد.

شیوع بیماری عالمگیر کرونا اجرای برنامه ها و مسابقات ورزشی را نیز کاهش داده است و بعضی همایش های ورزشی با رعایت پروتکل های اجتماعی، فاصله گذاری اجتماعی و زدن ماسک برگزار می گردد.

شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و مرز جمهوری آذربایجان واقع و سه هزار و 500 ورزشکار در آن ساماندهی شده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایرنا
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 12618

به "خبرنگاران برگزاری مسابقات دو و میدانی و اتومبیلرانی در آستارا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران برگزاری مسابقات دو و میدانی و اتومبیلرانی در آستارا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید