خبرنگاران یوونتوس با بُرد به استقبال پورتو رفت

به گزارش بانیما، تهران- خبرنگاران- تیم فوتبال یوونتوس در ملاقات خانگی مقابل لاتزیو به فزونی دست یافت تا با انگیزه بالا به استقبال ملاقات پورتو از پرتغال در لیگ قهرمانان اروپا برود.

خبرنگاران یوونتوس با بُرد به استقبال پورتو رفت

به گزارش خبرنگاران؛ شنبه شب از هفته بیست و پنجم لیگ فوتبال باشگاه های ایتالیا و در ملاقاتی حساس، یوونتوس میزبان لاتزیو بود و در حالی که گل نخست را دریافت کرد در نهایت به پیروزی سه بر یک رسید.

یوونتوس برای حفظ امیدهای خود و نزدیک شدن به تیم های صدرنشین احتیاج مبرمی به فزونی داشت و لاتزیو هم می خواست با کسب امتیازات کامل، خود را به سهمیه لیگ قهرمانان اروپا نزدیک کند.

پیرلو سرمربی یوونتوس در این ملاقات، کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی تیمش را از ابتدا به میدان نفرستاد تا او برای ملاقات سه شنبه شب مقابل پورتو در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، آماده باشد. رونالدو در دقیقه 70 به جای مک کنی وارد میدان شد.

در دقیقه 14 اشتباه کلوسفسکی توپ را به خواکین کوره آ رساند و مهاجم آرژانتینی تیم لاتزیو با حرکتی انفرادی و به زیبایی گل نخست بازی را برای میهمان ثبت کرد.

در دقیقه 39 آدرین رابیوت فرانسوی گلزنی کرد تا نیمه نخست با تساوی یک بر یک همراه گردد.

یوونتوس نیمه دوم را سراسر هجومی شروع کرد و در دقیقه 57 پاس در عمق فدریکو کیه زا به آلوارو موراتا رسید و این مهاجم اسپانیایی با ضربه ای دیدنی گل دوم میزبان را به نام خود نوشت.

در دقیقه 59 آرون رمزی با خطای مدافع لاتزیو سرنگون شد تا یوونتوس صاحب پنالتی گردد. موراتا پشت توپ ایستاد و حساب کار را سه بر یک کرد.

یوونتوس رده سومی با این پیروزی به امتیاز 52 رسید. هم اکنون اینتر با 59 و آث میلان با 53 امتیاز در رتبه های اول و دوم جدول هستند.

لاتزیو هم با 43 امتیاز در صندلی هفتم جدول سری آ ماندگار شد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایرنا
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 15086

به "خبرنگاران یوونتوس با بُرد به استقبال پورتو رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران یوونتوس با بُرد به استقبال پورتو رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید