رفقای لیونل مسی؛ یکی یکی در راه بارسلونا!

به گزارش بانیما، لائوتارو مارتیتز، ستاره 23 ساله اینتر یک بار دیگر برای انتقال به بارسلونا ابراز آمادگی نموده است.

رفقای لیونل مسی؛ یکی یکی در راه بارسلونا!

به گزارش خبرنگاران به نقل از ورزش سه ، نشریه اسپورت در گزارشی از ابراز آمادگی لائوتارو مارتیتز برای انتقال به نوکمپ صحبت نموده و از تیتر چشمک لائوتارو به بارسلونا استفاده نموده است. لائوتارو مارتینز در تابستان سال گذشته در آستانه انتقال به بارسلونا بود، اما شیوع ویروس کرونا شرایط مالی بلوگرانا را سخت نموده و باعث منتفی شدن این انتقال شد.

برچسب 90 میلیون یورویی برای فروش لائوتارو؟ این رقم اغراق آمیز است، زیرا همه چیز قیمتی منطقی دارد. در نهایت باید ببینیم با توجه به شرایط باشگاه اینتر در بازار تابستانی در نهایت چه اتفاقی رخ خواهد داد. البته هنوز باشگاه اینتر با ما در خصوص تمایل به فروش لائوتارو در فصل تابستان سال جاری صحبتی ننموده است.

این در حالیست که موقعیت مالی باشگاه اینتر هرگز مساعد نیست و احتیاج به فروش حداقل یک بازیکن عظیم در این باشگاه حس می گردد. ابتدا صحبت از قطعی شدن جدایی اشرف حکیمی بود، اما تمایل بارسلونا به جذب لائوتارو مارتیتز می تواند شرایط را تغییر دهد. قرارداد این بازیکن با نراتزوری در تابستان سال 2023 به انتها می رسد و اخبار حاکی از آن که فرایند تمدید قرارداد متوقف شده است. به نظر لائوتارو مارتیتز در انتظار اقدام دوباره بارسلونا است و به همین دلیل فعلا علاقه ای به تمدید با اینتر نشان نداده است.

چندی قبل سرخیو آگوئرو، بهترین گلزن تاریخ منچسترسیتی و دوست صمیمی لیونل مسی راهی بارسلونا شد و محتمل است خوان لاپورتا به زودی برای جذب یکی دیگر از رفقای نزدیک کاپیتان آرژانتینی خود نیز اقدام نموده و مسی را بیشتر از گذشته به ماندن ترغیب بکند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 16082

به "رفقای لیونل مسی؛ یکی یکی در راه بارسلونا!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رفقای لیونل مسی؛ یکی یکی در راه بارسلونا!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید