رونالدو مقابل حریف بعدی یوونتوس بازی نمی کند، پایان کورس کریس و ایموبیله؟

به گزارش بانیما، طبق اعلام یک رسانه ایتالیایی ستاره پرتغالی بانوی پیر در بازی ماقبل آخر تیمش در این فصل از لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا به میدان نمی رود.

رونالدو مقابل حریف بعدی یوونتوس بازی نمی کند، پایان کورس کریس و ایموبیله؟

به گزارش خبرنگاران، طبق اعلام نشریه گاتزتا دلواسپورت ایتالیا، کریستیانو رونالدو در بازی بامداد فردای یوونتوس مقابل کالیاری که دیداری خارج از خانه از هفته سی و هفتم سری A است، حضور نخواهد داشت.

یوونتوس بامداد دوشنبه با کسب پیروزی خانگی مقابل سامپدوریا در فاصله دو هفته به انتها فصل قهرمانی اش را قطعی کرد و به این ترتیب دو بازی انتهای این تیم مقابل تیم های کالیاری و رم تشریفاتی شد. از این رو سرمربی یوونتوس، مائوریتزیو ساری قصد دارد به تعدادی از مهره های کلیدی خود از جمله رونالدو استراحت بدهد تا آنها را برای بازی برگشت شان مقابل لیون در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا آماده نگه دارد، دیداری که یوونتوس در آن باید حریف فرانسوی اش را با دو گل اختلاف شکست دهد تا صعود کند.

این در حالیست که نیمکت نشینی رونالدو او را از رسیدن به چیرو ایموبیله صدرنشین جدول برترین گلزنان این فصل سری A بازخواهد داشت. در حال حاضر ایموبیله با 34 گل مدعی اصلی کسب عنوان آقای گل لیگ دسته اول فوتبال ایتالیاست و رونالدوی 35 ساله با سه گل کمتر در تعقیب او. گویا حتی قرار است به رونالدو اجازه داده شود که همراه با سایر اعضای تیم به ساردینیا سفر نکند و در تورین بماند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 11059

به "رونالدو مقابل حریف بعدی یوونتوس بازی نمی کند، پایان کورس کریس و ایموبیله؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونالدو مقابل حریف بعدی یوونتوس بازی نمی کند، پایان کورس کریس و ایموبیله؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید