شرکت در کلاس های حضوری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی اختیاری است

به گزارش بانیما، معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: شرکت در کلاس های حضوری به صورت اختیاری است و دانشجویان تهرانی و دانشجویانی که نیاز به خوابگاه ندارند می توانند حضوری در کلاس ها شرکت کنند.

شرکت در کلاس های حضوری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی اختیاری است

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، جلسه ای با حضور محمدمهدی صدوقی معاون آموزشی دانشگاه و مدیران حوزه آموزش با کنندگان انجمن اسلامی دانشجویان (1348) و اعضای شورای صنفی دانشجویان در خصوص طرح مسائل آموزشی و مسائل دانشجویان برگزار گشت.

مواردی در خصوص شرایط آموزشی و تشکیل کلاس های درسی به صورت حضوری و مجازی در ترم آینده، شهریه دانشجویان، ارزشیابی اساتید از سوی دانشجویان، شرایط کارآموزی، نحوه ثبت نام دانشجویان تازه الورود، همکاری دانشجویان در طرح واکسیناسیون از سوی کنندگان دانشجویان انجمن اسلامی مطرح شد.

همچنین مواردی از قبیل نحوه بازگشایی، نسبت تعداد اعضای هیأت علمی دانشکده ها با دانشجویان در دانشکده های مختلف، تاکید به اجرای مصوبه هیأت رئیسه دانشگاه در خصوص حق الزحمه کار دانشجویی دانشجویان و مسائل خاص دانشجویان دانشکده های دندانپزشکی و توانبخشی از سوی اعضای شورای صنفی دانشجویان نام شد.

صدوقی معاون آموزشی دانشگاه توضیحات مفصلی در خصوص سوالات و پیشنهادات مطروحه ارائه کردند و مقرر شد موارد لازم از طرف حوزه معاونت آموزشی پیگیری شود.

محمدمهدی صدوقی معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با بررسی موارد مطروحه و پیشنهادات، به ارائه توضیحاتی در این خصوص پرداخت و در ادامه دستورات لازم برای موارد قابل پیگیری را صادر کرد.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از آموزش ترکیبی (حضوری و مجازی) و ادامه آموزش از طریق سامانه نوید در سال تحصیلی تازه خبر داد.

وی درباره حضور دانشجویان گفت: با گسترده شدن واکسیناسیون دانشجویان و اعضای خانواده های آن ها کم کم به سمت حضوری شدن پیش می رویم. البته شرکت در کلاس های حضوری به صورت اختیاری است و دانشجویان تهرانی و دانشجویانی که نیاز به خوابگاه ندارند می توانند حضوری در کلاس ها شرکت کنند.

صدوقی در ادامه از ثبت نام دانشجویان تازه الورود به صورت مجازی طبق روال سال گذشته خبر داد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 17268

به "شرکت در کلاس های حضوری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی اختیاری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت در کلاس های حضوری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی اختیاری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید