پرسپولیس تیم روزهای سخت است اما نباید استقلال تاجیکستان را دست کم گرفت

به گزارش بانیما، تهران (پانا) - پیشکسوت پرسپولیس به بازیکنان این تیم توصیه کرد به هیچ نام فریب گمنام بودن حریف تاجیکستانی را در لیگ قهرمانان آسیا نخورند.

پرسپولیس تیم روزهای سخت است اما نباید استقلال تاجیکستان را دست کم گرفت

مرتضی فنونی زاده در گفت وگو با پانا درباره دیدار پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: پرسپولیس به لحاظ عملکرد تیمی و فنی بر همگان مشخص است که قدرتمند است و با صلابت از گروه خود بالا آمد ولی در مورد حریف تیم پرسپولیس باید بگویم استقلال تاجیسکتان در سطح فوتبال آسیا تیم شناخته شده و مطرحی نیست؛ اما تواست از گروه خود بالا بیاید. بنابراین بازیکنان پرسپولیس باید نسبت به این حریف هوشیار باشند و آن را دست کم نگیرند.

وی ادامه داد: بارها شاهد این بودیم که در همین مسابقات آسیایی تیم هایی صعود کردند که به لحاظ اسمی پرآوازه هم بودند اما پیروز نشدند و به مرحله بعد راه پیدا کنند بنابراین حالا که تیمی مثل استقلال تاجیکستان توانسته با وجود گمنامی که دارد از گروه خود صعود کند نباید آن را دست کم گرفت و بازیکنان به سادگی از آن عبور کنند.

پیشکسوت پرسپولیس همچنین به این موضوع اشاره کرد که تیم استقلال تاجیکستان بازیکنان خارجی خوبی در ترکیب تیم دارد و در ادامه گفت: به لحاظ ترکیب تیم و اسامی بازیکنانی که در تیم استقلال تاجیکستان به میدان می فرایند؛ باید بگویم بازیکنان خارجی خوبی دارد اما نباید فراموش کنیم تیم پرسپولیس با توجه به شرایطی که دارد می تواند با صلابت و قدرتمند در مقابل حریف خود به میدان برود. تقریبا تمام بازیکنانی که مدنظر یحیی گل محمدی بوده، باشگاه توانسته با آنها قرارداد ببندند و این نشان دهنده این است که پرسپولیس نصف راه را رفته است و می تواند در برابر حریف خود حرف برای گفتن داشته باشد.

فنونی زاده بیان کرد: این بازی ها برگشت ندارد و مهم این است که بازیکنان پرسپولیس کار را تمام کنند و دوباره در آسیا قدرت خودشان را نشان دهند. من فکر می کنم انگیزه بازیکنان پرسپولیس در برابر استقلال تاجیکستان هم بیشتر خواهد بود چرا که این تیم نام حریف قدیمی و سنتی پرسپولیس را یدک می کشد و آنها انگیزه بسیار زیادی دارند که تیم استقلال را چه ایران چه تاجیکستان را شکست دهند.

وی در پایان درباره استقلال تاجیکستان گفت: تیم استقلال تاجیکستان بسیار قدرتی بازی می کنند و سعی می کنند با ارسال های بلند به گل برسند بنابراین بازیکنان تیم و اعضای کادر فنی باید به این موضوع توجه کنند. ضمن اینکه این بازی روی چمن مصنوعی است و همین موضوع می تواند کار را برای پرسپولیسی ها سخت کند هر چند که معتقدم پرسپولیس تیم روزهای سخت و شرایط حساس است و به خوبی از عهده شرایط برمی آید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 17174

به "پرسپولیس تیم روزهای سخت است اما نباید استقلال تاجیکستان را دست کم گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس تیم روزهای سخت است اما نباید استقلال تاجیکستان را دست کم گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید